CNA respinge solicitarea de licenţă pentru Comedia TV

0

Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) au respins, în şedinţa de joi (3 februarie 2011) solicitarea SC Big Bang Media SRL Bucureşti de acordare a unei licenţe audiovizuale prin satelit pentru Comedia TV, post de televiziune de nişă.

Cererea SC Big Bang Media SRL Bucureşti nu a întrunit suficiente voturi pentru a fi aprobată. „Îşi pot îmbunătăţi proiectul, să vină cu materiale demonstrative, exemple, cu alte materiale ale acestei case de producţie”, a declarat preşedintele CNA, Răsvan Popescu.
În susţinerea solicitării adresate Consiliului, Monica Mihai, manager general al postului şi unic acţionar al SC Big Bang Media SRL Bucureşti, a spus că televiziunea Comedia este un proiect interetnic, la care vor colabora regizori, scenarişti, actori, producători.

În opinia ei, umorul este cea mai bună cale de a rezolva rasismul şi indiferenţa. „Umorul este foarte greu de creat şi este foarte scump, dar avem toate resursele şi creative şi financiare… În momentul acesta nu se mai face umor, băşcălia este altceva decât umorul”, a declarat Monica Mihai. Potrivit acesteia, reprezentanţii postului vor să capteze publicul decent, inteligent, care a citit, este activ, are familie şi doreşte să facă ceva.

Monica Mihai a precizat că televiziunea va emite în România şi că încearcă să difuzeze acest program şi în Ungaria, Macedonia şi Republica Moldova. La susţinerea cererii au fost prezenţi din partea postului şi Monica Davidescu, una dintre vedetele Comedia TV.

Conform unui document depus la CNA de postul de televiziune, printre emisiunile din grila de programe a Comedia TV se numără: „Cum se anunţă ziua”, cu ştirile zilei prezentate în manieră umoristică, „Comedia Morning”, program matinal, prezentat de tineri comedianţi studenţi, „Umor Comunităţi”, în care fiecare dintre cele 18 comunităţi etnice din România îşi produce şi prezintă aspecte din viaţa de zi cu zi a membrilor comunităţilor, evenimente, tradiţii, probleme, umor, „Cu ce te lauzi?”.

Alte emisiuni sunt: „Bucătăria veselă – Campionatul bucătarilor”, un reality-show cu bucătari celebri care jurizează un adevărat campionat al bucătarilor dornici să devină maeştri în arta culinară, „Numai de bine”, în care sunt prezentate cu umor toate can-can-urile la zi, „Împlineşte-ţi visul!”. „Haz de necaz”, „Digital love”, „Nineta Show”, „Meriţi sau nu?”, „Pariez pentru tine”, „Pici şi bunici”, „Comedia Pets”, „Spectacol fără sfârşit”, „Sâmbăta Vouă”, „Stand up tragedy”, „Casa cu zâmbet”, „Duminica de top”, „Retro show” şi „Ultimul test” constituie alte programe prevăzute în grila depusă la CNA.

Pe lista de programelor preluate se regăsesc şi serialele „Frasier”, „I dream of Jeannie” şi „MASH”. Acelaşi document depus la Consiliu relevă că sunt necesari pentru investiţia iniţială 1.550.000 de euro. În primul an se estimează o pierdere de 525.000 de euro, în al doilea an un profit net de 688.800 de euro, iar în al treilea unul de 1.411.200 de euro.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.